photo booth

jag har snott sofiakusins dator en stund
och jag blev bara tvungen att leka lite med denne så kallade photo booth
småkusiner sitter och sjungen gamla abba låtar
och jag är sugen på glass. dock är det grått ute..
ska hem på måndag, då blir det att träffa lite folk,
jag har blivit megabränd i ansiktet apropå inget :)

kort om helgen som varit;
fredag - midsommar. firades på risön tsm med familj och min kära vän tove.
midnattsbad och blomplockning samt studsmattsovning.
lördag - skratt och så. gummibåtsåkning och solning på klippa.
sedan sanning & konka i båten.
söndag - hemsegling med musik och sovning uppe på däck.

mysig helg jao.





två trevliga bilder med syster och kusin
tove

är hemma nu igen!

DET VA SERIÖST SÅ JÄÄÄVLA GRYMT :D:D:D:D

OCH VET DU?!?!??! JAG & VANJA PRATADE MED BJÖRN GUSTAFSSON!!!!! HAN TOG PÅ VANJAS ARM :D:D:D:D HAHA :D:D:D

2010-07-04 @ 20:12:45
URL: http://tovec.blogg.se/
LadyUmbrella

Allt bra med dig idag då?^^

2010-08-26 @ 17:22:08
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

här kan du skriva:

ditt namn:
om du vill skriva igen

din mailadress: (publiceras ej)

din blogg:

här skriver du:

Trackback
RSS 2.0