mask!

holahola! 
jag är hemma idag, är sjuk. 
har nyss duschat, tvättat ansiktet & sånt, 
nu sitter jag med hårinpackning och ansiktsmask, 
känner mig riktigt duktig och ren! :D 
mitt hår är så otroligt slitet pga plattången varje dag.. 
men vill man va fin får håret lida pin HAHA 

pappa ska köpa hem massa frukt och frysta bär på min beställning
så nu blir det smoothies så det ryker om det! jag älskar det :D
vi har en bok hemma med massa mumsiga recept som jag ska utforska ngndag :)



yummie :D

ett av mina recept som jag mixade ihop efter hjärnan:

♥ 1,5 dl youghurt
♥ ca 1 dl frysta hallon (kan varieras efter smak)
♥ 0,5 dl kokos
♥ 1 tsk vaniljsocker
♥ en halv banan

supergott enligt mig, kokosen kanske låter skumt, men jag gillar det! :D

nu måste jag skölja facet och håret, hadet! 
Majjish

tack så mycket :D

ha en bra dag du också!

2010-05-17 @ 12:35:43
URL: http://majjaholmbergs.blogg.se/

här kan du skriva:

ditt namn:
om du vill skriva igen

din mailadress: (publiceras ej)

din blogg:

här skriver du:

Trackback
RSS 2.0