smile


hejhejhej, tove heter jag och jag är filippas vän. hon har ju inga bilder på dig själv på den här bloggen men iallafall är hon en av dom söta på bilden, till vänster. den andra är ida. jaa, filippa är grymt bra på att måla och sånt! och snäll. vi har kännt varandra hela livet så det är bra, mhmm. bilden är från myrorna i somras tror jag men nu ska jag fortsätta kolla på how i met your mother. det är braigt. puss från tove haha!
/förlåt för mitt fina inlägg men du får inte ta bort det, jag kan ditt lösenord. :)

HEJ PÅ DIG OXÅ TOVE, JAG HATAR BILDEN, OCH DET VET DU. DÄRFÖR FÖRSVINNER DEN NU. 
OM DU NU MÅSTE LADDA UPP NGN BILD
MÅSTE JAG GODKÄNNA DEN FÖRST!
OCH DU FÅR INTE LOGGA IN PÅ MIN. DET ÄR INTE SNÄLLT. HÖHÖ, PUSS.


tove

HAHAHAHA!

den är apsöt :) fasiken

men duuuu, äru hemma?

pussss

2010-05-18 @ 13:46:21
URL: http://tovec.blogg.se/

här kan du skriva:

ditt namn:
om du vill skriva igen

din mailadress: (publiceras ej)

din blogg:

här skriver du:

Trackback
RSS 2.0